sobota, 23 stycznia 2016

Mam 6 lat czyli wspomnienie z zerówki

Ostatnio moja mama dostarczyła mi nie mało wzruszeń, odnajdując na dziadkowym strychu skarby z mojego i mojej siostry dzieciństwa. Szczególne wzruszenie jednak wywołała u mnie pierwsza książka, z której w "zerówce" uczyłam się czytać i pisać, czyli już ponad 30-letnie "Mam 6  lat", napisane przez państwa Przyłubskich, autorów "Liter" - podręcznika do klasy I.

Możliwość przejrzenia tej książeczki była dla mnie czystą przyjemnością, dlatego też postanowiłam podzielić się nią na łamach mojego bloga. Miłego wspominania :-)











































































58 komentarzy:

  1. No i mam dylemat: znam czy nie znam. Z jednej strony jakby znajome, ale żeby z zerówki? No nie wiem. Być może myli mi się z jakimiś ćwiczeniami do pierwszej klasy, bo, uwaga, mam w zakamarkach biurka zeszyt z pierwszej klasy właśnie z wyciętymi podobnymi obrazkami, z cała pewnością tego samego autora. Nie wierzę jednak, żebym tak demolował normalny podręcznik :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Możliwe, że znasz. Ja też dobrze nie pamiętam, ale na końcu książki są jakieś obrazki do ćwiczeń. W pierwszej klasie na 100% były ćwiczenia "Litery" z obrazkami do wycinania. Posiadam nawet egzemplarz ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamietam jak wczoraj! Tylko jedno wspomnienie nie daje mi spokoju…pamietam i jestem pewna, ze w zerowce w jakiejs ksiazce, czy cwiczeniach na koncu byl caly alfabet z obrazkami do wycinania i cwiczenia. Prostokaciki byly male. Nie moge dojsc, co to za ksiazka!

      Usuń
  3. Witam a czy mozna poprosić o skan Litery byłabym bardzo wdzięczna jestem na etapie nauki Synka a to była czysta przyjemność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy mozna prosic o skan tej ksiazeczki Moj synek zaczyna uczyc sie czytac i z tymi nowymi podrecznikami jakos trudno mu to idzie

      Usuń
  4. Pamietam do dzis te ilustracje.Zwlaszcza te z balem, szalenie podobaly mi sie przebrania tych dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakby to było wczoraj!:) z perspektywy czasu okazuje się, że w prostocie siła-a dzisiejsze podręczniki są przeładowane. a czy ktoś kojarzy -nie pamiętam dokładnie-wierszyk, bajkę lub obrazki o dziewczynce, która jadła zupę widelcem???? za chiny nie mogę znaleźć tytułu, ani autora tej opowiastki, a wiem, że coś takiego było. pamiętam, że w książce był właśnie taki obrazek z taką rozkapryszoną dziewczynką, która trzyma widelec nad talerzem z zupą.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi kojarzy się obrazek jak wszyscy siedza w salonie, uwielbiałam go, babcia, w fotelu dzieci na dywanie, chyba jakieś świateczne wydarzenie to było, można o skan prosić?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za książkę. Córka uczy się z niej czytać a ja wspominam jak ja się z niej uczyłam czytać.. :)
    Jednak brakuje kilku stron. Czy mogę prosić o ich skan?

    OdpowiedzUsuń
  8. Noszę w sercu zapach tej książki. Rozczulają mnie ilustracje. Nadzwyczajny był to czas, gdy mogliśmy poznawać kolejno litery, słowa.. Ówczesne podręczniki nie mają w sobie tej magii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tą o rakach i tataraku jako mała 6-latka chyba nauczyłam się na pamięć, bo do dziś ją pamiętam i tą o Witku też :) szalenie miłe wspomnienia. Dziękuję za skany, teraz nauczę swojego synka, który ma 6 lat i zaczyna swoja własną przygodę z książkami :)aż się łezka w oku kreci, ileż to już lat minęło ...

    OdpowiedzUsuń
  10. witam, czy można w formie pdf albo skan na maila ? kamila

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam,,,,
    Jak patrze i czytam wspomnienia wróciły:))
    Teraz córkę uczę czytać
    mogłabym prosić o skan.
    anna.slezak6@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż łezka się w oku kręci, gdy oglądam te obrazki. Dziwne to ale pamiętam większość z nich. Teraz będę uczyć moich synków. Zauważyłam że brakuje kilku stron z książki. Czy można prosić o skan tych stron ( 14, 48, 49 ) soyka@onet.pl Byłabym bardzo wdzięczna. Katarzyna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ja również mogła bym prosić skan albo biskupie te książkę od kogoś bo akurat mam córkę w tym wieku i chciałabym ja uczyć czytać właśnie z tej książki

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosze o pdf mam 6 lat i.litery. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. poproszę o pdf tej książki na mail:serce26@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłabym wdzięczna za pdf na lecizkonewki@gmail.com Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam. Czy istnieje jeszcze możliwość otrzymania książki w formacie PDF? Mój adres: gosianiescior@interia.pl
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, czy również mogę prosić o PDF tej książeczki oraz Liter, proszę o kontakt kamilakow@op.pl Chętnie się odwdzięczę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, czy ja również mogę prosić o PDF tej książeczki oraz Liter, proszę o kontakt a@grzanie.eu Mogę zapłacić Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękna. Też odrazu przypomniało mi się dzieciństwo❤️❤️😍 czy mogłabym również poprosić o skan w pdf na email? sylwiarak2@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne wspomnienie, nie spodziewałam się, że jeszcze kiedyś zobaczę te wspaniałe strony.. czy również mogłabym poprosić o taki skan na e-mail? aanna.wlodarczyk@Gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja książka. Czy bym mogła prosić o scan tej książki na e-mail: ma34791@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wspomnienia 😀 czy mogę prosic o scan xxxxr4@gmail.com dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam!! czy mogłabym prosić o skan na e-mail piotrikatarzynaradzinscy@wp.pl. Ślicznie dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również czy mogłabym prosić o skan czy niemożliwe?mój ulubiony i razem to świąteczny, uwielbiałam go,anula99@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Aż mi się łza zakręcila, no coś pięknego, czy tylko ja ogladalam wszystkie obrazki na wdechu.? I stwierdziłam że kiedy to minęło, proszę serdecznie o skan olga1488@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja rowniez prosze o scan w pdf na mail
    magdapio12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. A może masz jeszcze ta książkę
    litery nauka czytania przyłubscy do 1 kl.jesi tak to proszę na maila magdapio12@gmail.com z góry serdecznie dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam. Wspomnienia ach wspomnienia.
    Mogę prosić o zeskanowanie książki?
    Ma pani inne książki ?
    Oto email : kasienka8621@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam. Wspomnienia ach wspomnienia.
    Mogę prosić o zeskanowanie książki?
    Ma pani inne książki ?
    Oto email : kasienka8621@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne wspomnienia. Chciałabym pokazać mojemu 5 letniemu synowi z jakiej książki uczyłam się liter. Mogłabym prosić o skan? kasiakost@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również będę niezmiernie wdzięczna za PDF. dominika_hill@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja tez poproszę basiaa22.86@go2.pl w formie PDF

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również bym chciała w formie pdf lew-katarzyna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzień dobry. Czy jest możliwość otrzymania książki w pdf na maila? aguchap@op.pl Dziękuję bardzo

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzień dobry. Czy jest możliwość otrzymania książki w pdf na maila? a.drzewoszewska@interia.pl Dziękuję bardzo i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  37. Proszę o wersję w pdf na maila aszwejk@gmail.com
    Będę bardzo wdzieczna

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam czy można prosić o skan Litery bo obecnie przerabiamy to z synem. Będę bardzo wdzięczny Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Proszę o skan Litery na maila alina.rajska13@gmail.com Będę niezmiernie wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam, czy jest możliwość przesłania skanu kompletnej książeczki na maila thomas2000@interia.pl. Bardzo dziękujemy za udostępnienie i pomoc. Serdecznie pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam, czy można prosić o skan książki na maila roza1215@wp.pl Z góry bardzo dziękuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Szanowna Pani, czy jest jeszcze możliwość przesłania skanu kompletnej książeczki na maila kather@op.pl. Z góry bardzo dziękuję. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. Szanowni, nie ma co tu pisać komentarzy bo chyba nikt ich nie czyta i napewno nikt nie dostał skanu

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam. Czy jest możliwość przesłania skanu w pdf kompletnej książeczki na maila beata2684@onet.pl.Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam serdecznie , czy jest jeszcze możliwość przesłania skanu kompletnej książeczki na maila bmv522@gmail.com Z góry bardzo dziękuję. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo dziękuję za te wspomnienia. Są bardzo pomocne mojej córce w nauce czytania. Kolejne pokolenie dzięki tej stronie korzysta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mogę prosić o pdf na szasyl@interia.pl

      Usuń
  47. Dzień dobry, czy mogę prosić skan książki,ponieważ 5 letnia córka chce się uczyć czytać, to mój email piskorzaneta3@gmail.com dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  48. Czy mogę prosić o pdf.
    szasyl@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Pamiętam ta książkę, czy mogłabym prosić o przesłanie pdf. szczepaniukkasia@wp.pl Byłabym bardzo wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam autora bloga, czy można prosić jeszcze o stronę 14, 48 i 49, bo ich brakuje dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo proszę o skan książki. Synek zaczyna uczyć się. Bardzo dziękuję.
    barbara.syton2@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Dzień dobry. Serdecznie prosze o skan pdf tej książki, jeśli nie będzie to kłopot: d.siemieniako@gmail.com.
    Z góry serdecznie z całego serca dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie piszcie komentarzy bo nikt nic nie wysyła

    OdpowiedzUsuń